جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین

جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین - مرحبا أصدقاء ليس سرا مرة أخرى, في هذه المادة تقرأ هذه المرة مع العنوان جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین, لقد أعددنا هذا المقال لك القراءة واسترجاع المعلومات فيه. نأمل أن محتويات الإعلانات المادة آخر الأخبار، نصائح صحية، والصحة، والرياضة, ونحن نكتب لكم يمكن أن نفهم. حسنا، قراءة سعيدة.

عنوان: جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین
حلقة الوصل : جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین

اقرأ أيضا


جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین

طی روزهای گذشته تعدادی از زندانیان مالی که با مسئولان رده بالای حکومتی در اختلاسهای میلیاردی دست داشته اند، در بند ۴ اوین با زندانیان سیاسی درگیر و موجبات آزار و شکنجه آنها را فراهم کردند.


به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان - نه به اعدام، بر اساس خبرهای دریافتی، زندان اوین و بخصوص بند ۴آن، تعدادی از  زندانیان مالی را که به اشکال گوناگون از طریق بانکهای مختلف مرتکب اختلاسهای میلیاردی شده اند را در خود جای داده است. اینها مسئولان حکومتی و شکنجه گرانی هستند که در دعواهای باندی به دلیل اختلاسهای میلیاردی بازداشت شده اند. 
بعنوان نمونه می توان به کسانی چون احمدرضا رستمی معاون احمدی مقدم، انور هاشمی و علی‌اکبر حیدری‌فر (دادیار سابق دادسرای امنیت تهران)، از قاضیان و معاونان جنایتکار سعید مرتضوی (جلاد کهریزک) نام برد که هم اکنون در بند ۴ محبوس هستند.
مسئولان زندان این افراد را که خود از مقامهای سرکوبگر بوده اند، در اتاقهای زندانیان سیاسی جا داده اند تا با فرهنگ لمپنی موجبات آزار و اذیت آنان را فراهم آورده و عرصه را بر آنها تنگ کنند.  
برای نمونه رضا ملک یکی از زندانیان سیاسی با سن بالا بارها توسط زندانیان لمپن و مزدور تحت آزار و اذیت و حتی فحاشیهای رکیک قرار گرفته است. 
لازم به ذکر است که از طرف سازمان زندانها همواره بر خلاف قانون تفکیک جرائم قانونی (که خود وضع کرده اند) تعداد قابل توجهی از زندانیان سیاسی امنیتی را به بند ۴ منتقل و به همین منظور تاکنون پیوسته با چراغ سبز مسئولان بند از جمله چهارمحالی رئیس زندان و مسئول بند شیخ نواز زندانیان مالی و اختلاسگر که در دزدی و غارتگری با حاکمیت شریک جرم هستند مورد اذیت و آزار قرار گرفته اند.
 زندانیان سیاسی بارها به این برخوردهای دوگانه و به مافیای درون زندان معترض بوده و هستند. اما مسئولان زندان بخاطر پولهای کلانی که از این زندانیان مالی و اختلاسگر می گیرند و به دلیل اینکه خود پشت پرده این آزار و اذیتها قرار دارند، همواره در این موارد طرف زندانیان مالی، دزد و اختلاسگر را گرفته و حق زندانیان سیاسی زندانیان را می گیرند.
دزدان و اختلاسگرانی چون احمدرضا رستمی معاون احمدی مقدم، نصرالله امیدی، برادران خوش بین، علی عامری بی شرمانه نامه ای خطاب به مسئولان زندان تنظیم کردند و از زندانیان سیاسی شکایت کردند.
در بند ۴ زندان اوین زندانیان سیاسی همچون رضا ملک، بهنام ابراهیم زاده، حسن نظری، رحیم قاسم پور، اکبر باقری، اسماعیل عبدی، سجاد شجاعی، مجید سوزنچی، فرهاد میثمی، محمد حبیبی، بهشتی لنگرودی، مهرداد طلوعی، مهرداد...،  احمدرضا و محسن دانشپور مقدم، آرشام رضایی، میثم بهرام آبادی، حامد محقق، حسن سی سختی، کیانوش سلاطین دوران محکومیت خود را پشت سر می گذارند.

اخبار ما را در سایت جوانه ها
و کانال تلگرام نه به زندان نه به اعدام دنبال کنید
#ایران #حقوق_بشر #زندان_اوین #زندانی_سیاسی 


وهكذا المادة جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین

هذا هو كل المقالات جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین هذه المرة، ونأمل أن توفر فوائد لكم جميعا. حسنا، أراك في وظيفة أخرى المقال.

كنت تقرأ الآن المقال جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین عنوان الرابط https://notscrets.blogspot.com/2019/02/blog-post_594.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "جلادان سابق، زندانیان مالی کنونی، شکنجه گران زندانیان بند ۴ اوین"

إرسال تعليق